luni, 22 martie 2010

Uneori...

...simţim nevoia să facem curat în viaţa noastră, să stăm să ne gândim, ce e bun şi ce e rău pentru noi înşine. Să stăm să privim în urmă, ce am făcut bine ce am făcut rău. Să stăm şi să ne gândim, dacă ceea ce avem de gând să facem e bine sau e rău. E uşor să observ la alţii ce fac bine sau rău, dar nu aş reuşi niciodată să observ dacă ceea ce fac eu e bine sau rău fără cei care mă înconjoară, unii spun că fac bine, alţii că fac rău, e părerea lor, dar eu rămân acelaşi mă schimb doar cum vreau eu. EU aleg ce e bine sau rău pentru mine, fiecare alegem ce e bine sau rău pentru fiecare dintre noi. Dar am grijă ca ceea ce fac să fie privit ca fiind un lucru bun de către cei care sunt în măsură să hotărască dacă ceea ce fac e bine sau rău.

2 comentarii:

  1. uite ca am avut ocazia sa vad si fotografia
    am fugit de la mate sa pot vedea blogu=)))
    sa nu aprobi comentariu
    :))
    te pup griji de tine...mia placut textu...perfecta dreptate
    (L)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa viziune! Noapte buna!:-*

    RăspundețiȘtergere