marți, 22 decembrie 2009

Intrarea...


... în "scena noastră" a unor persoane pe care nu le cunoaştem e uneori bizară dar şi mai bizar şi inexplicabil e modul în care aleg sa iasă din această scenă fără un motiv întemeiat , doar sa zică "Din momentul acesta nu mai avem ce discuta". Şi a plecat, dar oare definitiv? Oare se va uita în spate şi va crede cu adevărat că eu nu am avut nici o legătură cu persoana respectivă? Cu aceea persoană cu care ea crede că am complotat, doar ca să o pun pe ea la incercare?
Ar trebui să o facă să se gândească de două ori, poate chiar de trei ori şi să realizeze că noi ne-am cunoscut doar datorită ei, şi doar prin intermediul comentariului lăsat de ea pe acest magnific loc, unde un oarecare Florin09, îşi scrie nebuniile, restul lucrurilor ce s-au petrecut între ei doi a fost doar curiozitate din partea lui de a cunoaşte si alti oameni, de a încerca să înteleagă si alte minţi, alte gândiri, restul a fost doar logică.
Dacă o să doreşti intro zi să mă asculti, ai numărul meu de telefon, eu sigur îl am pe al tău şi am să te caut când ajung prin mult iubita noastră capitală, acest lucru va fi în viitorul apropiat.

10 comentarii:

  1. of of of..asta sigur nu e cu referire la mine:)
    poate'mi spui intro zi ce te apasa:P
    >:D<
    eu tot te pup:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Te interesează ce se întâmplă cu mine sau doar eşti curioasă să vezi despre cine e vorba?

    RăspundețiȘtergere
  3. tu ce crezi?
    mai facut sa ma simt prost...
    :-j mia trece....
    sti ca pe mine nu ma omoara curiozitatea...tine ptr tine...
    promit ca nu te mai intreb nimic...poate evit sami dai raspunsuri de astea...
    :))
    ii las pe altii:))
    misto poza...dar nu ma uimeste semnificatia
    ps:nici eo nu te mai pu;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o problemă, mă gândesc daca sunt singurul care am o problemă?

    RăspundețiȘtergere
  5. bre care-i treaba aici?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Thanks, hai că ţi-am răspuns şi la asta :)

    RăspundețiȘtergere